Growth Winners
Βράβευση 2020
Για 4η φορά ο θεσμός των Growth Awards, μια πρωτοβουλία της Eurobank και της Grant Thornton, ανέδειξε και βράβευσε τις επιχειρήσεις που δημιουργούν, καινοτομούν και ξεχωρίζουν στην Ελλάδα και διεθνώς.
Στην τελετή βράβευσης, που πραγματοποιήθηκε την 17η Φεβρουαρίου 2020 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, τιμήθηκαν 6 δυναμικές εταιρείες που συνδυάζουν τις υψηλές οικονομικές επιδόσεις με μια επιτυχημένη σύγχρονη επιχειρηματική ιστορία, και συμβάλλουν αποφασιστικά στην ανάδειξη του ελληνικού επιχειρείν.
Η ιστορία της Κρι Κρι ξεκινά το 1954, όταν ο Γιώργος Τσινάβος, ιδρυτής της εταιρείας, άνοιξε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στις Σέρρες, το οποίο παρήγαγε και διέθετε παγωτά και είδη ζαχαροπλαστικής στην πόλη. Σήμερα δραστηριοποιείται στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων, ως παραγωγική και μεταποιητική επιχείρηση 100% ελληνικών συμφερόντων, και συγκαταλέγεται στις πιο δυναμικές βιομηχανίες γαλακτοκομικών προϊόντων.
Κύριοι τομείς της δραστηριότητάς της αποτελούν η παραγωγή παγωτού, γιαουρτιού και φρέσκου γάλακτος. Η έδρα και οι παραγωγικές εγκαταστάσεις της βρίσκονται στις Σέρρες, ενώ λειτουργεί και υποκατάστημα στον Ασπρόπυργο Αττικής, ως κέντρο διανομής για την εξυπηρέτηση της αγοράς της Νότιας Ελλάδας. Το ΔΣ είναι 5μελές, με τη συμμετοχή 3 ανεξάρτητων, μη εκτελεστικών μελών. Ακολουθείται αυστηρά ο Κώδικας Εταιρικής Διακυβέρνησης που έχει θεσπίσει η εταιρεία.
Η Κρι Κρι έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Η εταιρεία είναι εξωστρεφής με έντονη ανάπτυξη στο κομμάτι των εξαγωγών τα τελευταία χρόνια, και έχει καταφέρει να κερδίζει συνεχώς περισσότερους καταναλωτές σε διεθνές επίπεδο, ενώ συνολικά διατηρεί παρουσία σε 30 χώρες. Στόχος της Κρι Κρι είναι η ενδυνάμωση της παρουσίας της στις ευρωπαϊκές χώρες και η είσοδός της σε αγορές της Ασίας.
Η Κρι Κρι χαρακτηρίζεται ως μεγάλη επιχείρηση, με 350 εργαζόμενους, ενεργητικό 76 εκατομμύρια ευρώ και πωλήσεις 66,5 εκατομμύρια ευρώ. Σήμερα κατέχει την 2η θέση στην ελληνική αγορά παγωτού με μερίδιο 15,2% και την 2η θέση στην ελληνική αγορά γιαουρτιού με μερίδιο 14,2% (μερίδιο σε όγκο 2017, αγορά ευρωπαϊκού γιαουρτιού). Οι εξαγωγές (σε 24 χώρες) υπερβαίνουν το 30% των συνολικών πωλήσεων.
Από το 2003 είναι εισηγμένη στην κύρια αγορά του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών.
Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ… και του πουλιού το γάλα ιδρύθηκε το 1969 από τους αδελφούς Βασιλόπουλου, με κύριο μέτοχο τον Γεράσιμο Βασιλόπουλο, ο οποίος ξεκίνησε τη δραστηριότητά του στην Αθήνα το 1939 με ένα παραδοσιακό κατάστημα στην οδό Βουλής και το 1950 με το κατάστημα της οδού Σταδίου. Στο πλαίσιο της πραγματοποίησης του μεγάλου αναπτυξιακού προγράμματός της, προχώρησε σε συνεργασία με τη μεγάλη βελγική εταιρεία λιανικών πωλήσεων Delhaize The Lion Group SA, στην οποία και εντάχθηκε τον Ιούλιο 1991.
Σημαντικό σημείο αναφοράς αποτελεί η 17η Οκτωβρίου 2000. Οι μέτοχοι των εταιρειών ΤΡΟΦΟ ΑΕ, ΕΝΑ Cash & Carry και ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ AE υπογράφουν την οριστική σύμβαση συνεργασίας τους και δημιουργούν τη 2η σε μέγεθος εταιρεία του ελληνικού λιανεμπορίου.
Το 2007 ο όμιλος διέθετε 113 σουπερμάρκετ, 10 Cash & Carry, 34 franchise καταστήματα και 7.200 εργαζόμενους.
O Sani/Ikos Group είναι ένας καινοτόμος, γρήγορα αναπτυσσόμενος ξενοδοχειακός όμιλος. Μέσα από τα εμπορικά σήματά του, Sani Resort & Ικοs Resorts, λειτουργεί 9 μοναδικά, ιδιόκτητα resorts στη Χαλκιδική, την Κέρκυρα και την Κω, τα οποία συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων resort πολυτελείας στον κόσμο.
Στόχος του ομίλου είναι η επέκταση της Ikos Resorts σε υψηλού προφίλ τοποθεσίες στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα στηρίζει την τοπική κοινωνία και τηρεί τις δεσμεύσεις του για ξενοδοχειακές μονάδες που χαρακτηρίζονται από σεβασμό στο περιβάλλον, κατανάλωση τοπικών προϊόντων και δημιουργία μεγάλου αριθμού θέσεων απασχόλησης, καθώς συνεχίζει να ηγείται της κατηγορίας του.
H Isomat είναι μια ελληνική παραγωγική εταιρεία δομικών χημικών και κονιαμάτων, με διακεκριμένη παρουσία σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Με αξίες τη δημιουργικότητα, το πάθος για ποιότητα, την ευελιξία, τη βιώσιμη ανάπτυξη, την ακεραιότητα και τον πελατοκεντρισμό, διατηρεί σταθερά ανοδική πορεία από το 1980 μέχρι και σήμερα.
Με στρατηγικούς άξονες την εξωστρέφεια, τις επενδύσεις, τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της και τη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων, η isomat επιβεβαιώνει διαρκώς τη θέση της ως ένας από τους αληθινούς ηγέτες της ελληνικής οικονομίας.
Διαθέτει 3 παραγωγικές μονάδες σε Ελλάδα, Ρουμανία και Σερβία, 7 θυγατρικές εταιρείες σε Γερμανία, Ρωσία, Τουρκία, Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία και Σλοβενία και διεθνείς πωλήσεις σε περισσότερες από 55 χώρες.
Το 2019 η Coffee Island συμπλήρωσε 20 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας. Η εταιρεία, με έδρα την Πάτρα, όπου διατηρεί σύγχρονες μονάδες επεξεργασίας και τυποποίησης καφέ και αποθήκευσης, με σταθερά και μελετημένα βήματα, μετράει περισσότερα από 425 σύγχρονα καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά και Αραβικά Εμιράτα. Παράλληλα, συνεχίζει να καινοτομεί και να αναπτύσσεται, ενώ έχει εδραιωθεί στον χώρο του καφέ. Σήμερα αποτελεί τη 1η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και την 8η μεγαλύτερη στην Ευρώπη, και απασχολεί 220 άτομα μόνιμο προσωπικό.
Με ιδιαίτερο σεβασμό προς τους καταναλωτές, προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, και υπήρξε πρωτοπόρος στην ανάπτυξη της ιδέας του «καφέ στο χέρι» στην ελληνική αγορά.
Παρά τη γρήγορη ανάπτυξή της, η Coffee Island έχει μείνει πιστή στο όραμα και τις αξίες της που την εδραίωσαν στην αγορά και την καρδιά του καταναλωτικού κοινού, με καθημερινή της υπόσχεση: Μοναδικός καφές για μοναδικούς ανθρώπους.
Ο όμιλος Σαράντη, με περισσότερα από 50 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα, είναι ένας από τους σημαντικότερους προμηθευτές στην αγορά ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά (FMCG).
Το πλούσιο και ποιοτικό προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, το ισχυρό δίκτυο διανομής, η εξαγωγική δυναμική, η οικονομική ευρωστία, η ευέλικτη δομή, οι άνθρωποι με ευρηματικό πνεύμα, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του ομίλου που έχουν συμβάλει ώστε να γίνει μια ελληνική πολυεθνική με παρουσία, μέσα από τις θυγατρικές της, σε 12 χώρες στην Ευρώπη και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα σε πάνω από 40 χώρες παγκοσμίως. Σήματα όπως το Noxzema, το Carroten, το Bioten, το Orzene, το STR8, το BU, το C-THRU, το Sanitas, το AVA, το Teza, το Pyrox, το Camel, το Afroso είναι μερικά από τα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα που διατηρούν υψηλή αναγνωρισιμότητα και σημαντικά μερίδια αγοράς.
Επιπρόσθετα, ο όμιλος διατηρεί συμφωνίες αποκλειστικής διανομής με διεθνείς εταιρείες καλλυντικών όπως η La Prairie, η Coty, η PUIG, κ.λπ. Στο δυναμικό του ομίλου προστίθενται και τα προϊόντα της εταιρείας Estee Lauder μέσα από την κοινοπραξία της με την Estee Lauder Companies. Οι στρατηγικές προτεραιότητες του ομίλου επικεντρώνονται στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, στη γεωγραφική επέκταση, στη βελτίωση του κόστους, στην εξεύρεση εξαγορών ικανών να προσφέρουν πρόσθετη αξία και στην επανεπένδυση σε δραστηριότητες υψηλών αποδόσεων.